כתבות ומאמרים

מסחר אלקטרוני

שיפור ההחזר ההשקעה (ROI) בשיווק באמצעות AI ליצירת מגע אישי נכון

השיטות המסורתיות לפילוח לקוחות מתבססות על שימוש בתכונות כמו הכנסות, דמוגרפיה, שלב בחיים, גישה והתנהגות לפילוח קהלי יעד. מודל למידת המכונה (Machine Learning) מאפשר לחשוף דפוסי עניין של לקוחות שאחרת לא ניתן לזהותם בקלות, ומאפשר קידום של הצעות חדשות.

קראו עוד

מאמרים נוספים

" alt="7 טיפים לחוויית משתמש טובה במסחר אלקטרוני">
מנוע הזכויות הלאומי" alt="מנוע הזכויות הלאומי: 6 חודשים של חדשנות טכנולוגית">
ניהול ידע

מנוע הזכויות הלאומי: 6 חודשים של חדשנות טכנולוגית

הכירו את מנוע הזכויות הלאומי: מנוע חיפוש ייחודי המשלב טכנולוגיות AI ו-Machine Learning לניהול מידע מקיף. המערכת מציעה מענה הוליסטי לניהול מידע ומפגישה בין הכרת ומיצוי הזכויות המגיעות לנו, לבין אבטחת מידע ושמירת הפרטיות.

קראו עוד
מהו השילוב המנצח לניהול המידע הארגוני?" alt="מהו השילוב המנצח לניהול המידע הארגוני?">
7 סיבות מדוע הארגון שלכם צריך PIM" alt="7 סיבות מדוע הארגון שלכם צריך PIM">
ניהול ידע

7 סיבות מדוע הארגון שלכם צריך PIM

מערכת לניהול מידע מוצרי (PIM) מהווה תשתית אחודה המרכזת את נתוני המוצרים והשירותים ממגוון מקורות ומספקת מידע שלם ועדכני לערוצים המהווים את נקודות המגע עם הלקוחות והספקים.

קראו עוד
4 דרכים ליצירת בסיס נתונים מאוחד" alt="4 שלבים ליצירת בסיס נתונים מאוחד">
ניהול ידע

4 שלבים ליצירת בסיס נתונים מאוחד

בעשור האחרון ארגונים וחברות חווים צמיחה משמעותית בהיקף המידע העסקי שהם יוצרים ומתחזקים. ניהול המידע במקום אחד ואחוד המהווה Single Source of Truth למידע מאפשר לשתף את המידע באופן אחיד ועקבי בכל הערוצים ומספק חווית משתמש וחווית לקוח גבוהה.

קראו עוד
" alt="פרסונליזציה של אתרים">
טכנולוגיה

פרסונליזציה של אתרים

פרסונליזציה בזמן אמת - אתם עוד לא שם? מותגים ומשווקים שרוצים להשפיע חייבים להשקיע בפרסונליזציה ולתקשר עם הצרכנים שלהם באופן מותאם לכל אחד ואחת מהם.

קראו עוד