כתבות ומאמרים

מסחר אלקטרוני

טיפים לבניית דף מוצר מנצח

רוצים להפוך מבקרים אקראיים באתר שלכם לרוכשים בפועל? נהוג לחשוב שדף הבית הוא הדף החשוב ביותר באתר, אך כשמדובר באתרי מסחר אלקטרוני, דפי המוצר הם הדפים החשובים ביותר. הדרך להפוך את הגולשים האקראיים לרוכשים עוברת דרך האופן שבו בנויים דפי המוצר שלכם.

קראו עוד

מאמרים נוספים

" alt="הגיע הזמן לפרוץ לעולם? טיפים להקמת אתר בינלאומי">
" alt="9 טיפים לבניית דף מוצר מנצח – שממיר לקוחות">
טכנולוגיה

9 טיפים לבניית דף מוצר מנצח – שממיר לקוחות

רוצים להפוך מבקרים אקראיים באתר שלכם לרוכשים בפועל? נהוג לחשוב שדף הבית הוא הדף החשוב ביותר באתר ובעלי עסקים משקיעים בו לא מעט משאבים, אך כשמדובר באתרי מסחר אלקטרוני, דפי המוצר הם הדפים החשובים ביותר באתר.  והדרך להפוך את הגולשים האקראיים לרוכשים עוברת דרך האופן שבו בנויים דפי המוצר שלכם.

קראו עוד
" alt="If you can’t beat them – Join Them">
" alt="כיצד תעברו בהצלחה למודל של B2B2C (Business-to-Business-to-Consumer)?">
טכנולוגיה

כיצד תעברו בהצלחה למודל של B2B2C (Business-to-Business-to-Consumer)?

B2B2C (Business-to-Business-to-Consumer) – מה זה אומר? המושג B2B2C, המכונה גם (Business-to-X) B2E או (Business-to-Everyone) B2X, מתייחס לחברה שמוכרת  גם ישירות לצרכן הקצה וגם לחברה אחרת (שנקרא לה "הלקוח") שלמעשה אינה הצרכנית הסופית של המוצר. צרכן הקצה נעזר בלקוח בכדי לקבל את החלטת הרכישה. ההבדל העיקרי בין B2B2C לבין B2C הוא שמקבל ההחלטות בעת הרכישה הוא הלקוח, שיש לו השפעה משמעותית על בחירת הצרכן. שווקי התרופות והשירותים הפיננסיים הם דוגמאות ל- B2B2C.

קראו עוד
" alt="המגמות המובילות במסחר אלקטרוני B2B">
" alt="מכירה ישירה לצרכן – איך להתגבר על “קונפליקט ערוצים”?">