מסחר אלקטרוני

איך לבנות מסע לקוח מושלם ולהישאר בחיים?

מסע לקוח מוגדר כמסלול בו הלקוח מבצע כדי להשלים את פעולת ההמרה הרצויה. למה הנתונים והמידע על המוצר או השירות צריכים להיות מסונכרנים לכל שלב במסע ובכל הערוצים?

מיתוג

האם לארגון שלכם יש אסטרטגיה התואמת למסע הרכישה של הלקוחות שלכם? אתם יודעים היכן ומתי הלקוחות שלכם נחשפים אל המותג שלכם?
בהתאם לשינויים בתהליכי המיתוג, יש להמציא את חוויית הלקוח ולשלב כלי אנליטיקה ואוטומציה דיגיטליים.

Now Branding מקבוצת Signature-IT מתמחה למעלה מ-20 שנים במיתוג, תכנון ועיצוב חווית לקוח בכל הערוצים. מומחי המיתוג של Now מלווים חברות ומותגים מובילים במשק הישראלי והבינלאומי במסע ממוקד ואפקטיבי להשגת לקוחות ושיפור המכירות.

הקווים המנחים אותנו:

  • Real Time
    בעולם דינאמי ניתן לקבל תובנות בזמן אמת, לדייק את המסרים והפנייה בכל רגע
  • Global
    פניה לקהל ממוקד בשוק הגלובלי, עם מסר מילולי וגרפי שמניע לפעולה
  • Fresh & Relevant
    מסר פשוט חד בפלטפורמה הנכונה, בזמן הנכון ולקהל היעד הרלוונטי

הגישה שלנו

אנחנו, כולנו כצרכנים פרטיים או כלקוחות במסגרת ארגונית או עסקית אנחנו לא סתם קונים מוצר או שירות אלא אנחנו מצפים לתהליך מהנה, יעיל, נוח – אנו מצפים לחוויית קנייה.
תהליך רכישה מתחיל ביצירת מודעות למוצר, שירות או מותג (awareness) עובר דרך לימוד וחינוך (education) עד להמרה (conversion). בתהליך אנחנו נפגשים עם העסק או הארגון בנקודות מגע שונות ובערוצים שונים.
אנחנו עוברים מסע – מסע לקוח
מסע לקוח מוגדר כמסלול בו הלקוח מבצע כדי להשלים את פעולת ההמרה הרצויה. הנתונים והמידע אודות המוצרים או השירותים צריכים להיות מסונכרנים ותואמים לכל שלב במסע הלקוח ובכל הערוצים על מנת שחווית הלקוח תהיה שלמה ורציפה. קמעונאים, בעלי עסקים, חברות וארגונים מבינים שאנשים לא קונים רק משום ששמים מולם מוצר או שם של מותג. ככל שהלקוח ייחשף למידע רלוונטי עבורו בכל נקודת מגע ובכל שלב במסע כך אחוז ההמרה יהיה גבוה יותר.

אנו עובדים על פי עקרונות אלה ומאפשרים ללקוחות שלנו יצירת מותגים חיים ורלוונטים.
באמצעות המתודולוגיה שפיתחנו לאורך השנים נסייע בהנעה לפעולה ומעבר מחשיפה להמרה. נאפיין את מסע הלקוח, נפתח את שפת המותג, נחדד את המסרים לפי קהלי היעד, הזמן והמקום בנקודות המגע השונות של הלקוח עם הארגון.

מנהלים קמפיניים שיווקים

 

Creative חזון מניע את המותג. נחדד מסרים, נפתח רעיונות וניצור מיתוג חכם, דינאמי וייחודי

מגדירים קהל יעד

 

Customer Connected הלקוחות שלך מחוברים, האם אתה מחובר אליהם? נאפיין את מסע הלקוח שלך, נאתר את נקודות המפגש שלהם עם המותג וניצור נקודות מפגש חדשות

 

Smart Analytics נשלב כלי אנליטיקה ותהליכים אוטומטיים למיקוד האסטרטגיה וניטור המותג.

 

לפרטים אודות שירותי השיווק הדיגיטלי שלנו צרו קשר