המגמות המובילות במסחר אלקטרוני B2B
חברת פורסטר (Forrester) צופה ששוק המסחר האלקטרוני B2B בארה"ב ימשיך לצמוח ועד שנת 2023 יהווה 17% מסך כל כל עסקאות B2B בארה"ב
אך מה המשמעות של מסחר אלקטרוני B2B עבור יצרנים ועסקים?
Signature-IT מובילה ביישום פתרונות מסחר אלקטרוני B2B ו-B2C
אל מול ההזדמנויות והפוטנציאל העצום שהמסחר האלקטרוני מייצר מוכרים וספקי שירותים נאלצים להתמודד עם נאמנות לקוח שהולכת ופוחתת כאשר המתחרה או התחליף נמצא במרחק קליק אחד, בנוסף, עסקים וארגונים נדרשים להעביר ללקוחתיהם מסרים, מידע ונתונים, בערוצים שונים, במגוון מכשירים ובנקודות מגע רבות.
ככל שהלקוח נחשף ליותר מידע רלוונטי עבורו בכל נקודת מגע ובכל שלב במסע כך ההמרה תהיה גבוהה יותר.
נפחי הנתונים, עושר המידע הנדרש, ריבוי מערכות ותדירות השינויים מחייבים תשתית אחודה המרכזת את הנתונים ממגוון מקורות ומספקת מידע שלם, מדויק, מטוייב, עשיר ועדכני לערוצים השונים בכל נקודת מגע ורלוונטי לשלב במסע הלקוח.
SignatureIT eCommerce Platform
מערכת מודרנית, בממשק Web, רב-ערוצית (Multi-Channel), חוצת פלטפורמות (Cross-Channel), אחודה (Omni-Channel) אשר מספקת מידע עדכני ורלוונטי ללקוח בכל מקום ובכל עת, מכל מכשיר וברציפות. ייחודה בכך שהיא נשענת על מנוע ניהול המוצרים, SignatureIT PIM, הפתרון המתקדם מסוגו לניהול המידע והנתונים הנדרשים על מנת לשווק ולמכור מוצרים ושירותים באמצעות ערוץ אחד או יותר.
כדי שחווית הלקוח, המשתמש העסקי או הצרכן הפרטי, תהיה שלמה ורציפה וההמרה מחשיפה לרכישה תהיה יעילה, על הנתונים והמידע אודות המוצרים או השירותים להיות מסונכרנים ותואמים לכל שלב במסע הלקוח ובכל הערוצים והמכשירים. מנגד, ככל שמספר ערוצי השיווק גדל משווקים יכולים להשתמש במידע ובנקודות המגע הרבות עם הלקוח על מנת לשפר וליצור חווית לקוח רציפה טובה יותר.
SignatureIT eCommerce Platform תוכננה לתת מענה אופטימלי לדרישות ארגונים וחברות המבקשות לייעל תהליכי מכירה מקוונים, ולהגדיל את המכירות.
המערכת משמשת במאות יישומים, אתרי מסחר אלקטרוני B2C ו-B2B בישראל וביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם.