”לכי להיבדק“
תמיד כיף לעשות פרסום טוב, אבל חשוב יותר ליצור פרסום שמשפיע.
במהלך חודש אוקטובר, חודש המודעות לסרטן השד, יצאנו יחד עם חברת תבליני מימון למהלך שמטרתו להעלות את המודעות לגילוי מוקדם של המחלה.
במהלך כל החודש הוחלף המכסה הצהוב והמוכר של תבליני מימון במכסה ורוד, שהוא כידוע צבע המאבק בסרטן השד. על המכסה נוסף גם הכיתוב: ”לכי להיבדק“, יחד עם ברקוד סריק למידע נוסף וקביעת תור לבדיקה.
בנוסף, תבליני מימון תרמו שקל מכל מוצר עם פקק ורוד שנמכר לטובת עמותת "אחת מתשע" ולמען קידום פעילותן המבורכת.
המהלך הפך ויראלי, שותף רבות ברשתות החברתיות, הגיע עד לערוצי הטלוויזיה והכי חשוב, גרם לנשים רבות ללכת ולהיבדק.