מסחר אלקטרוני B2B & B2C
לפרוץ את גבולות המכירה ולהציע חווית קנייה אופטימלית
צרכנים פרטיים או לקוחות במסגרת ארגונית או עסקית מצפים כיום לתהליך קנייה מהנה, יעיל, נוח – לחוויית קנייה. בתהליך הקנייה או הרכש אנחנו נפגשים עם העסק או הארגון בנקודות מגע שונות ובערוצים שונים. אנחנו עוברים דרך – מסע לקוח – מחשיפה עד להשלמת פעולת ההמרה הרצויה. מסע לקוח משתנה מאוד בהתאם לסוג העסק והארגון.
לעיתים מסע לקוח עשוי להימשך זמן רב בפרט כאשר מדובר ברכישה כספית משמעותית וידרוש תשומת לב מירבית במגוון ערוצים ולעיתים מסעות אחרים יהיו כרוכים במגע קצר ובערוץ אחד – בעיקר ברכישות קטנות או אימפולסיביות.
כדי שחווית הלקוח תהיה שלמה ורציפה הנתונים והמידע אודות המוצרים או השירותים צריכים להיות מסונכרנים ותואמים לכל שלב במסע הלקוח ובכל הערוצים.
ככל שהלקוח נחשף ליותר מידע רלוונטי עבורו בכל נקודת מגע ובכל שלב במסע כך ההמרה תהיה גבוהה יותר.
פלטפורמת ניהול המוצרים SignatureIT PIM באינטגרציה עם מערכות הליבה (מערכות ERP, CRM, POS) תבטיח שהנתונים והמידע אודות המוצרים או השירותים יהיו מנוהלים, מסונכרנים ותואמים לכל שלב במסע הלקוח.
עם מעל 400 מערכות מסחר בארץ ובעולם,
קבוצת Signature-IT מובילה ביישום פתרונות מסחר אלקטרוני B2B ו-B2C
נפחי הנתונים, עושר המידע ותדירות השינויים מחייבים תשתית אחודה המרכזת את הנתונים ממגוון מקורות ומספקת מידע שלם, מדויק, מטוייב, עשיר ועדכני לערוצים השונים בכל נקודת מגע ורלוונטי לשלב במסע הלקוח.
מערכות הליבה הארגוניות, ERP ו-CRM אינן עומדות בדרישות ואינן מספקות את הצרכים השיווקיים הנדרשים לניהול הנתונים והתכנים בהתאמה לקהל היעד ולנקודות המגע השונות.
אינטגרציה של מערכות מסחר אלקטרוני (Magento, WooCommerce, SignatureIT eCommerce) ומערכות ניהול תוכן (WordPress, Drupal) עם פלטפורמת ניהול המוצרים SignatureIT PIM תסייע להפיץ את הנתונים לערוצים השונים כך שהקמפיינים השיווקיים שלך יהיו רציפים, עקביים ושלמים בכל הערוצים.
נקודות המגע במסע הלקוח
נקודת מגע היא נקודה שבה הלקוח מתקשר עם החברה או הארגון שלך. ככל שמסע הלקוח מתמשך כך סביר שיהיו לך יותר נקודות מגע עם הלקוח. זה יכול להיות באופן דיגיטלי או באופן לא מקוון. כל נקודת מגע משחקת תפקיד בהמרת הלקוח ולכן יש להתחשב בכולן.
לפני מספר שנים הלקוח הממוצע השתמש בשתי נקודות מגע בעת רכישת שירות או מוצר ורק 7% מהם השתמשו באופן קבוע ביותר מאשר ארבעה ערוצים. כיום לקוחות עוברים בממוצע בכמעט שישה ערוצים כאשר 50% מהלקוחות עוברים ביותר מאשר ארבע נקודות מגע בכל מסע. (מקור: Marketing Week)