התוכן הוא המלך! המשפט שטבע ביל גייטס הפך לקלישאה אולם היום, יותר מתמיד, בעידן מרובה הערוצים וה-disruptions פיתוח תוכן אפקטיבי הוא האתגר השיווקי הגדול של עסקים וארגונים בעידן הדיגיטלי.
ניהול תוכן יעיל עבור המותג או המוצרים והשירותים באתרי אינטרנט ובמדיה החברתית יעניק חשיפה, ייצור מגע ועשוי לעודד מכירות.
הבנת קהלי היעד שלכם, צרכיהם והמסע אותו הם עוברים מחשיפה ועד להמרה הם המפתח ליצירת תוכן איכותי, כזה שירגש, יענה לצורך, יגרום לקורא לרצות ליצור מגע או אפילו רכישה.
בין אם מדובר בתוכן שיווקי, מאמר מקצועי או מידע על מוצר או שירות – עקביות, עדכניות ורלוונטיות היא העקרונות לניהול תוכן איכותי ברשת ובמדיה החברתית.
כדי להגדיל את מספר החשיפות ולהבטיח אינטראקציה עם קהלי היעד שלכם צריך תוכן איכותי, עקבי, רלוונטי מותאם לקהל היעד, לערוץ ולמכשיר ממנו צורכים את התוכן.
כל שירותי התוכן במקום אחד:
- פיתוח אסטרטגיית תוכן
- אפיון קהלי יעד ושפת פנייה
- איסוף וארגון תוכן ממקורות שונים
- מחקר וכתיבת תוכן מקצועי ושיווקי
- פיתוח תוכן מותאם למנועי חיפוש SEO
- כתיבה שיווקית לאתרים, ניוזלטרים, בלוגים
- שירותי תרגום תכנים במגוון שפות
- הפצת תוכן וניטור בכל ערוצי המדיה הדיגיטלית
פיתוח תוכן אפקטיבי
כדי להבטיח אינטראקציה עם קהלי היעד שלכם ולהגדיל את מספר החשיפות ולעודד מגע, צריך תוכן איכותי, עקבי, רלוונטי מותאם לקהל היעד, לערוץ ולמכשיר ממנו צורכים אותו. הדרך ליצירת תוכן אפקטיבי מתחילה בפיתוח אסטרטגיית תוכן, העונה לשאלות למי, מתי, באילו ערוצים פונים ומה המסרים אותם רוצים להעביר. השמת הלקוח במרכז והבנת הערך שמייצרים עבורו הם הבסיס לפיתוח הסיפור אודות המותג, המוצר או השירות אותו רוצים לשווק. הסיפור יתווה את הדרך למסרים אותם נעביר, ההקשר בו התוכן נצרך – מקום, מועד, ערוץ ומכשיר יחדדו את המסרים ואופן הפנייה לקהלי היעד.
פיתוח אסטרטגיית תוכן אפיון קהלי יעד ושפת פנייה
כתיבה ועריכה שיווקית בהתאמה לקהל היעד ולערוץ
הפצה, שיתוף וניטור תוכן בערוצי המדיה הדיגיטלית